2015. július 14., kedd

23. rész

(a kép forrása: weheartit)


***13:30***


Unatkozom. De borzalmasan. Amióta felvettem a videót, feltöltöttem a gépemre, kivágtam belőle pár bakit és feltöltöttem a YouTube-ra, azóta semmit nem tudok csinálni. Luke kockul ezerrel, Allen, Beatrice és a gyerekek elmentek állatkertbe és én meg itt fekszek a szobánkba és nézem a plafont. Már vagy egy fél órája. Kicsit ideges vagyok, mert minden percben pittyeg és bittyeg a telefonom, vagy harmincszor. Kommentek hadai érkznek a videómra, gondolom a legtöbbje utálkozó. Este megyünk bulizni már nagyon várom és már azt is tudom, hogy mit veszek fel. Kíváncsi vagyok, hogy Calum és Mikey mit csinálnak.
Eszembe jutott, hogy Allen.től és Beatrice-től kaptunk Luke-al közösen egy pár dolgot. Pulóvert, ami Mr és Mrs feliratú, ami annyira nagyon aranyos, hogyha nem lenne 40 fok meleg, akkor egész nap azt hordanám.

(a kép forrása: weheartit)

Beatrice ötlete volt. Allen mondta, hogy szerinte nem tetszene nekünk, de ez nem igaz. Luke is aranyos ötletnek találta. Azt mondta, hogy majd felvesszük, amikor hűvös lesz. Azt hittem, hogy túl gyerekesnek tarja és nem veszi majd fel, vagy valami. Luke szerint is aranyos.
A másik ajándékunk tőlük, az egy párnahuzat. Ami szintén nagyon aranyos. De még nem húztam fel a párnánkra, még nem akartam, inkább gyönyörködök benne, minthogy rajta aludjak. De eljött az ideje neki is.
Elővettem a szekrényből a párnahuzatot, majd az ágyhoz sétáltam. Levettem róla a régi huzatot, majd rátettem az újat.

(a kép forrása: weheartit)


***14:20***

Amikor befejeztem Tom matekleckéjének a megírását, felálltam az asztaltól és becsuktam a füzetet. Nyújtózkodtam egyet, majd a kanapéhoz sétáltam. Luke ott feküdt rajta és aludt. Így hát kikapcsoltam a TV-t, lehajoltam hozzá és adtam egy puszit az arcára. Halkan visszasétáltam a szobánkba és nyomkodtam a telefonomat.
To.: Tom  14:22
Kész a leckéd öcsi. Jöhetsz érte.

From.: Tom  14:24
Jó, köszi. Majd érte megyek, de most Alexandra-val vagyok.

To.: Tom  14:24
Okés. Mi jót csináltok?

From.: Tom  14:24
A haját piszkálgatom.

To.: Tom  14:25
És a többi leckéddel mi lesz? Azt is én csinálom meg? Mert maguktól nem fognak elkészülni.

From.: Tom  14:25
Még van egy hónap a suliig,addig megcsinálom.:) De ha nagyon akarod, akkor átadom neked.

To.: Tom  14:25
Köszi, de nem kell, Eleget szenvedtem én a matekkal.

From.: Tom  14:26
Most miért mondod? Tiszta jó voltál matekból.

To.: Tom  14:26
Igen, mert anya segített. Aztán rájöttem magamtól.

From.: Tom  14:27
De tudod, hogy nálunk egy családi öröklődés, hogy mindenki jó matekból. Nem is értem...mielőtt vége lett a sulinak, az igazgató leszólított és megkérdezte tőlem, hogy lehetséges az, hogy a mi családunkban mindenki jó matekból? Most jut eszembe, hogy ott van veled Luke, aki szintén jó matekból. Ez így már tényleg elég érdekes...stréberek.

To.: Tom  14:27
Attól, hogy valaki jó matekból, még nem feltétlenül stréber.:'D
From.: Tom  14:27
Hát persze, hogy nem.:'D
Hiányozni fogsz, ha elmész.

To.: Tom  14:27
Te is nekem, de majd írok, ha tudok.

From.: Tom  14:28
Biztos el akarsz menni? Nem akarlak visszatartani és nem akarom, hogy ezek után kételyes kedved hagyjak benned. Csak azért...mégis...a nővérem vagy.

To.: Tom  14:28
Szóval azt mondod, hogy nem kellene elmennem?

From.: Tom  14:28
Nem! Csak azt, hogy hiányozni fogsz.

To.: Tom  14:28
De pár hónap és jövök haza. Élvezni szeretném az ott töltött időt. Tudod, hogy anyát milyen nehéz tolerálni. Örülök, hogy most egy ideig nem leszek a közelében.:)

From.: Tom  14:29
Hát te tudod. Már nagyon várom, hogy Allen-ékhez költözhessek Zoey-val.:)
Luke mit csinál?

To.: Tom  14:29
Alszik.:) Küldjek képet?

From.: Tom  14:29
Aha:D

To.: Tom  14:31

From.: Tom  14:31
Azt mondja Alexandra, hogy aranyos.

To.: Tom  14:31
Azt meghiszem!

From.: Tom  14:32
Még mindig nem mehetek bulizni?

To.: Tom  14:32
Tom...ezt már megbeszéltük.

From.: Tom  14:32
Te mikor voltál először szórakozóhelyen? Hány éves voltál akkor?

To.: Tom  14:32
16 voltam Tom, 16. Te meg még nem vagy annyi.

From.: Tom  14:33
Igen, de 2 hónap és betöltöm.

To.: Tom  14:33
Lezárom ezt az témát.


***20:10***

Mikey, azt mondta, hogy nyolckor, vagy nyolc előtt lesz itt. Aha...ennek ellenére éppen most dudált a ház előtt. Luke felpattant a kanapéról és kiment az udvarra.
-Ők azok.-kiabált be.
-Okés, megyek.-mondtam boldogan, majd felkaptam a magassarkúmat. A ruha, amit ma viselek, az egyszerű, de mégis buliba való. Egy fehér, pezsgő színű atléta van rajtam, amit egy farmeringgel kicsit feldobtam. Mindehhez egy bőr latex-nadrágot és egy fekete tűsarkút  párosítottam.

(a kép forrása: weheartit)
Amikor meglátott Mikey, tátva maradt a szája.
-Jól nézel ki csajszi.-jegyezte meg egy nagy mosoly kíséretében.
-Köszi.
-Mehetünk már?-kérdezte nyugtalankodóan Calum.
-Igen, bocsáss meg, hogy feltartottalak.-mondtam neki gúnyosan. Amikor meglátták Luke bekötözött karját, mindannyian lefagytak. Kérdezősködtek, hogy mi történt, de nem nagyon akartunk róla beszélni, majd talán később. Luke átvette a kormánynál a helyet Ashton-tól és elindultunk a szórakozóhely felé. A kocsiban végigfutott az agyamon: ki fog vezetni hazafelé? Ashton iszik, Luke iszik, Michael és Calum nem tudnak vezetni. És én is inni fogok. Erre senki se gondolt? Végül is nem kérdeztem meg a srácoktól, hogy hogy is gondolták, mégis, hogyan fogunk hazajutni. Majd beülök egy taxiba, ami hazavisz. A többiek meg azt csinálnak, amit akarnak. Nem tervezem, hogy olyan sokáig maradok, nem akarok sokáig kint maradni, mert a múltkor is bajban voltam Allen-nél, hogy később jöttem haza, mint ahogyan kellett volna.
-Luke, nézd!-rázogattam meg az erősen ittas barátomat.
-Mi az?-kérdezte mosolyogva.
-Nézd az időt! Hajnali 2! Allen-nek megígértem, hogy legkésőbb egyre hazaérünk. És még mindig itt vagyunk!-nyomtam a barátom arcába a telefonomat.
-Basszus...-mondta.-Hívjak egy taxit neked?
-Nem kell, van még egy pár kint, azt hiszem.-próbáltam leskelődni ki az ablakon, de nagy volt a tömeg és semmit sem láttam.-Azt hiszem megyek.-gyorsan elhadartam ezt a mondatot, majd nyomtam egy puszit Luke arcára.-Ne maradj sokáig.
-Okés, nemsokára megyek.-ígérte meg. Átvergődtem a tömegen, majd amikor végre kiértem a friss levegőre nagyokat lélegeztem. Nagyon büdös piaszag van bent. Mit is vártam? Szórakozóhelyen voltam...a hajamat átvette a dohányszag, enyhén alkohol szagom van. Végül is tűrhető szagom van. Az biztos, hogy holnap -illetve ma- meg kell mosnom a hajamat, mert ez a dohányszag elviselhetetlen. Beültem egy taxiba, megmondtam a sofőrnek a címet. Körülbelül 10 perc alatt otthon is voltam. Kifizettem az utazásom árát és gyorsan, de mégis halkan próbáltam bemenni a lakásba.
-A francba! Hol a kulcslyuk?-próbáltam beletalálni a kulcsommal a lyukba, több, illetve kevesebb sikerrel. Vagy a harmadik, negyedik alkalomra sikerült beletalálnom a zárba. Óvatosan elfordítottam a kulcsomat, majd halkan benyitottam az előszobába. Felkapcsoltam a villanyt, majd levetettem a cipőmet. Lábujjhegyen átmentem a nappaliba, ahol szintén felkapcsoltam a villanyt. Amint felgyúltak a fények, megpillantottam a kanapén ülve Beatrice-ot.-A szívbajt hozod rám!-hirtelen a nyakamhoz nyúltam.-Mit csinálsz te itt?
-Te mit csinálsz itt? Ilyenkor?
-Miért ültél a sötétben?
-Mert nem tudtam aludni és kijöttem telefonozni. De te mit keresel itt? Válaszolj légyszíves.
-Buliban voltam.-válaszoltam egyszerűen.
-Igen, azt érzem. De mit is ígértél Allen-nek?-közelebb jött hozzám. Pár másodpercig csendben maradtam, majd megszólaltam.
-Kérlek ne mond el neki!
-Nem fogom. De többet ilyen ne forduljon elő!-mutatóujját lengette előttem.
-Bocsánat. És nem fog előfordulni többet.-mondtam sajnálkozóan.
-Most pedig menj, feküdj le.
-Köszi Beatrice.-hálásan néztem rá, majd gyorsan a szobám felé vettem az irányt. Gyorsan leöltöztem, felvettem egy atlétát és bedőltem az ágyba aludni.

***

A szórakozóhely előtt alig vártunk 10 percet, máris beengedtek minket. Elkérték a személyit és rám elég furcsán néztek, amikor visszaadták. Igen, nem rég töltöttem be a 18-at, de már elmúltam, szóval beengedhetnek nyugodtan. Kértünk magunknak alkoholos italt. A srácok sört ittak, én meg egy pohár pezsgőt kívántam meg. Először 16 éves voltam, amikor pezsgőt ittam. Akkor utáltam, de most már nem. Amikor először jöttem el bulizni nem ittam semmit.
A diszkógömb félig elvakít, alig látok valamit. Szinte csak az emberek körvonalát tudom kivenni. És sikerült szem elől veszítenem az összes srácot.
-A francba!-csaptam a combomra.
-Mi az?-hátrafordultam, majd megpillantottam Calum-ot.
-Azt hittem, hogy elvesztettelek titeket.
-Nyugi, én mindig itt vagyok a közeledben. Nem hagylak egyedül.-kacsintott.
-Okés, köszi.-mosolyogtam.-A többiek?
-Ashton-t láttam valahol, arra.-mutatott maga elé.-Luke-ot a férfi vécé előtt. Mikey fogalmam sincsen hol lehet.
-Okés.
-Mit iszol?-kérdezte.
-Pezsgőt. Finom, kérsz?-nyújtottam felé a poharamat.
-Nem kell, köszi.-tolta vissza.-Jössz táncolni?
-Már azt csinálom, nem látod?
-Aha, rugózol...az mióta számít táncnak?-nevetett. Lenéztem a lábaimra...tényleg rugózok.
-Na jó, menjünk.-intettem egyet. Elindultunk a nagy tömeg felé. Amikor odaértünk, az emberek hangosan énekeltek. A legújabb DJ-k zenei átdolgozása ment hangosan, az emberek lökdösődtek össze-vissza. Kicsit kényelmetlenül éreztem magamat.
-Nem mehetnénk mégis vissza a pulthoz?-kérdeztem Calum-től.
-Tessék?
-Nem mehetünk vissza a pulthoz?-a kérésemre Cal elindult vissza a pulthoz.
-Mi a baj?-kérdezte közben. Én utána siettem a magassarkúmban.
-Lökdösődnek össze-vissza.
-Hope...-mosolyodott el.-Ez egy szórakozóhely.
-Akkor sem akarom, hogy fellökjenek.-tettem csípőre a kezemet. Ebben a pillanatban Ashton, Mikey és Luke állt mellénk.
-Merre voltatok?-kérdezte Ash miközben belekortyolt a sörébe.
-Csak táncolni próbáltunk.-mondta Calum mosolyogva.
-Próbáltunk...
-Gyere kicsim táncolni.-mutatott a tánctér felé Luke. Én heves tiltakozásomat fejrázással jeleztem. Calum nevetni kezdett. Az a tipikus nevetése, amikor a szemei összeráncosodnak és alig látszanak. Tiszta cuki ilyenkor.-Most miért?
-Szerintem hagyd.-mondta még mindig nevetve Calum. Én erre csak helyeselni tudtam.
-Akármit, csak táncot ne!-erre Luke elém állt, letette a pultra a söröspoharát, bal kezével megfogta az arcomat és megcsókolt. A lábaim földbe gyökereztek, ha akartam volna se tudtam volna megmozdulni. Váratlanul ért ez a csók. Még régebben megígértük egymásnak, hogy a srácok előtt nem nagyon fogunk olyan mély csókokat ejteni. Persze ez alól van kivétel. Például a mostani. Éreztem, ahogyan szinte olvadozok a keze között. Körülbelül fél perc után elengedett.
-Ezt otthon is lehetett volna.-jegyeztem meg halkan.
-Nem volt jó?-kérdezett vissza érdekes arckifejezést vágva.
-De nagyon jó volt.-mondtam mosolyogva.
-Luke, nézd ott van Andy.-ütögette meg Michael Luke vállát.
-Mi? Hol?
-Ott!-mutogatott Mikey.
-Neeeem, az nem ő.-legyintettem egyet.
-De!-mondta idegesen Luke.
-Nem. Micsoda?-kapkodtam idegesen a fejemet. A barátom szélsebesen megindult Andy felé.-Luke!-kiabáltam utána. A tömegben ismét átvergődtem magam, közben az emberek lábaira lépkedtem. Elnézést kértem és próbáltam Luke-on tartani a szememet.
-Mit csináltál Andy?!-Luke erőteljesen megfogta Andy pólójának a nyakát és ráncigálni kezdte.
-Luke! Engedd már el!-kiabáltam rá.
-Lefektetted Rose-t? Meg akarod kapni Hope-ot is? Elárulok egy titkot: nem lesz a tied SOHA! Se egy napra, se egy órára, se egy éjszakára.-kiabált. Erre Andy gyomron ütötte és elszaladt. Luke egy kicsit összerezzent és köhögni kezdett. Már éppen mentem volna felé, amikor Calum visszahúzott és nem akart odaengedni. Luke pár másodperc alatt összeszedte magát és Andy után szaladt. Calum, Michael, Ash és én is mentünk utána. Nem hiszem el, hogy eljövünk egy szórakozóhelyre kikapcsolódni egy kicsit, erre már megint baj van.
-Luke!-kiabált utána Mikey. Próbáltam szemmel tartani a két civakodó fiút. Andy és Luke kiabáltak egymással. Mindenki eltávolodott tőlük.
-Fogd meg a poharam.-mondta Cal, majd a poharat a kezembe nyomta és odament a kiabáló fiúkhoz.
-Elég lesz már!-mondta erélyesen Michael, majd ő is a kezembe adta a poharat és odaszaladt.-Hallod, meg van zúzódva a kezed.-gondoltam egyet és én is lassan közeledni kezdtem hozzájuk. Félve hátra néztem Ashton-ra, majd mentem tovább. Kikapcsolták a zenét és olyan csend volt, hogy a magassarkúm kopogását is hallottam. Három pohárral a kezemben közelítettem a fiúkhoz.
-Kérlek Luke, ne csinálj hülyeséget.-mondtam hangosan.
-Hope, tudom, hogy engem szeretsz.-mondta Andy. Azt hittem, hogy azonnal nekivágom az összes poharat, ami a kezembe van.
-Hogy szerethetnélek téged? Andy, nem is ismersz!
-De csókodat nagyon is jól!-mondta nevetve. Erre Luke nekiszaladt Andy-nek. Calum és Michael próbáltak utána nyúlni, de nem sikerült elkapniuk, ezért utánaszaladtak. Én is, amennyire tudtam a magassarkúmban. Calum-nak sikerült elkapnia Luke-ot, de ekkor Andy meglökte Luke-ot, aki Calum-nak esett. Calum akkora erővel esett hátra, hogy engem is elborított. Mivel nekem a három pohár is a kezemben volt, így amikor azok földet értek hatalmasat csattantak és széttörtek. Apró kis szilánkok vettek körül minket. Mindenki ránk kapta a fejét és ijedten néztek ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése